強記小廚’s 飯堂

六月 20, 2010

誰為轉工/行定分界?!

Filed under: 生活點滴, 職業教育 — - @ 11:52 下午

睇到一本叫《獵頭職場啟示錄》的書,其中內容就講到一個例子:
袁柔敏是零二年理工大學職業治療系畢業生,佢嫌治療師工作刻板,放棄咗二萬元人工而去中環高檔咖啡三文治店以六千月薪由低做起,掃地倒垃圾送外賣又擔又抬一腳踢。捱到一身腰酸背疼,但仲認為值得。又主動問上司表現如何,欠缺甚麼先至升到職,最終係零七年被獵頭公司邀其到麥當勞McCafe品牌經理做話事人。
當然睇到呢個例子並唔係要轉行去也。只係講咗兩樣野,一:讀果科並唔一定做番個行,如果真係讀果科做番果行,咁讀哲學係做乜好,咪話畀我聽中小學有哲學科教呀!二:只要興趣所在,不論閣下係名牌大學畢業或中學肆業,都係需要付出努力。
小廚唔係想講甚麼大道理或阿媽係女人的理論,只係自己都係人辦。小廚讀中一已經對電子遊戲有強烈興趣,甚至大到想寫隻受歡迎嘅遊戲。因此請教同學、師兄及老師,又揾書雜誌睇,才知道程式設計師係其中渴求及日本係呢個產業嘅源頭,咁就有學好理科及留學嘅打算。可惜我成績唔好入不了理科班,讀中六唔成去咗袋鼠國留學,自己都忘記了年輕時嘅夢想工作。但係,上天亦會係人生裏會畀番個機會人既,我上年剛從硬件大廠離職,正諗住可否全職用一個sem.讀埋個碩士課程,不到兩星期有間細小嘅手機內容開發商請左我,咁原來主力做手機遊戲開發。從中小廚學懂手機遊戲開發流程,也接觸到不同客戶、供應商及同行嘅商業行為。因此,不論主力做技術,抑或從事業務工作,我都相信自己有能力應付,加上係細個學生時嘅興趣工作,更加做得不亦樂乎。
但其中,"從硬件大廠離職"係我之前做手機內容及服務時轉行過去做硬件大廠,咁其實我係曾經「轉行」但失敗的人。我覺得轉行未必人人成功,際遇係其中要素,能力亦係一大原因。雖然我都係技術科班出身,但唔代表自己係其他電腦科技行業做得有成。如果真係非轉工或轉行不可,又有無好好仔細瞭解下自己性格及能力係可以做到啲乜呢?
書中有句問題真係幾值得去想:千萬不可把轉工轉行當作逃避,變成習慣,成為不願面對事實的藉口,遇上困難馬上撤退,而不是勇敢面對再想辦法克服解決。大家共勉之~

發表迴響 »

仍無迴響。

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

發表迴響

在WordPress.com寫網誌.

