強記小廚’s 飯堂

九月 5, 2010

點解要嫁個 I.T.男?

Filed under: 生活點滴, 信仰心得 — - @ 11:43 下午

好耐都無寫文了,只因平時忙於更新公司裡不同軟件開發項目嘅進度,又要搞私幫生意,仲係一事無成嘅階段(一笑),同埋將要係行大學畢業禮後揾啲野搞吓抖吓休息吓。所以放低無寫Blog一排,希望畀番些時間再黎寫過啦!
昨日睇到報紙有個疑似女人仔係文章寫嫁個I.T.男,好似講到呢家從事IT嘅男性自千禧年後,應該重新估計考慮作可追求對象。其實真係唔知笑佢白痴定係無知!?我真係唔明白佢究竟對女性心態瞭解幾多。
首先我講個朋友實例,佢係一個都幾高學歷(哲學碩士啫)嘅靚女,幾年前拍拖個位已經係IT男,但某原因分開咗。跟住無幾耐,又有一男性同咗佢一齊,原來個男仔係佢間公司做IT,其實係咪做呢行嘅男性特別吸引我個friend? 非也(何解我無行呢?),只因佢認為個男有上進心、態度積極、人品好,當然個男性要好愛佢至得啦(呢個係我肥佬嘅原因,呵呵~_~)!咁佢就會細心考慮個男嘅追求。
好嘅女孩子選對象係好簡單,就係個男係對佢出自真心,想畀佢有安全感。個男做乜職業?who care! 千祈咪係從事不正當行業就得啦!咁追求女性係咪花好多錢?那就要睇個女仔愛你係基於乜啦!好似我另一個男性友人,佢位高權重,但追女仔又無乜用錢,個女仔仲有錢有屋多過佢。佢地既關係都幾親密添!因為裡面係好重要有愛的關連。
當愛情要建立於金錢、職業、身份地位等物質嘅野,這對情侶係唔可以叫情侶,佢地只可以係叫傾緊生意嘅生意拍檔。
嫁娶係我宗教信仰裏面,係最神聖嘅一部份。我相信找尋真愛,係可以付出一切。正如菲律賓人質事件裏,梁生為愛妻擋上致命嘅一槍…………….好相信呢啲就係地球裏,人類是萬物之靈的特性了。

發表迴響 »

仍無迴響。

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

發表迴響

在 WordPress.com 建立免費網站或網誌.

