強記小廚’s 飯堂

六月 3, 2012

一個用戶的科技史(三)

Filed under: 生活點滴, 技術分享 — - @ 10:09 下午

有一日行經黃金某書店,係裏面睇吓書嘅時候,有一小學生帶埋個阿爸買書。個小弟弟就拉住阿爸問職員想學寫程式,問邊本書好,但職員問番佢想學乜程式語言,個小弟弟又答唔出乜嘢,只係話想寫程式。佢阿爸只好話等大啲至學,同時拉鬼走咗。雖然好搞笑,但畢竟“那些年”我也曾經“小學雞”過…
記得讀小學時,已經有同學參加電腦程式班。唔知點解,可能以前睇過『蘋果電腦』嘅廣告,所以也對電腦有興趣,亦唔知頭唔知路也想報讀程式班。可是阿媽以屋企無電腦,學黎無用為由否決小廚提議了。(估都估唔到依家竟以“學黎無用”嘅電腦程式為生…)
入中學嘅時候,發現咗有電腦班上。仲學咗第一個程式語言–LOGO!但以前玩黎玩去都唔明,呢啲野可以整到隻軟件出黎嘅咩!?其實呢個程式語言係教導我地程式的基礎實踐,就係一行指令一個動作。可惜堂堂都只係咁學搞指令,真係太無聊。於是有同學玩其他嘢及用Pascal寫程式了,中三時,有同學整咗隻賽車閃避遊戲了。自己也係暑期班報了電腦程式科,學咗啲Foxpro及C language。因此中五重讀時,夠薑加咗會考電腦科,仲要一個中五學期讀番哂中四中五嘅內容!幸好當時的電腦科老師批准我和我嘅朋友報讀,仲用下課時間補習番中四嘅內容和練習用Pascal寫程式添。好感謝老師嘅教導,自己努力也得到回報。係考Mock後,在理論果部份嘅成績竟然全班第一。呢個算係我人生中少數令人驚喜的回憶了。
但因為程式語言成績麻麻地,也令我無乜興趣走寫程式嘅發展路途。但依然係大專及大學報咗電腦程式設計科目,特別係大學時,JAVA發展快到令C及C++也不再係大學老師嘅教授內容。全面用哂JAVA,連學Data structure都要用Java講出實例。因此敝校學生可以強到用Java寫出搜尋引擎並被Google買咗其技術添!雖然那時候做coder真係唔係我杯茶,但有時不能不笑真係有主宰,到最後還是個程式員。
可能同我唔同,有位日本人比我更高一級,佢唔單只想設計程式,仲諗怎樣將程式語言用得更有效率又更輕鬆。呢位日本人–松本行弘就開發咗好出色嘅程式語言, Ruby~或者設計程式語言,絕對影響力大過用現有技術。佢嘅書,松本行弘的程式世界絕對比教科書更能啟發有志於從事程式設計的人。如果佢呢本出年十年,我都可能有唔同想法,至少寫程式對我來說已經係小蛋糕一件了(a piece of cake)。

發表迴響 »

仍無迴響。

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

發表迴響

在 WordPress.com 建立免費網站或網誌.

